۱. شرکت بازرگانی دیناپارت؟

بازرگانی دیناپارت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ در بازار قطعات یدکی خودرو با توزیع قطعات یدکی پیکان آغاز نموده و در ادامه فعالیت در سال ۱۳۸۱ با ثبت برند دینا پارت PARTDINA تولدی مجدد را تجربه نمود. بازرگانی دینا پارت در سال ۱۳۸۸ با ثبت برند تجاری جدید یونیکس UNIX یک قدم از سایر رقبا پیشی گرفت و با توزیع برخی قطعات یدکی با کیفیت برتر که دارای تاییدیه های PSA فرانسه هستند موجب رضایتمندی آن دسته از مصرف کنندگانی که خواهان استفاده از قطعات یدکی اصلی برروی خودروی خود هستند را فراهم آورد.همچنین در سال ۱۳۸۸ بازرگانی دینا پارت با مشارکت تولید کننده داخلی سر سیلندر نسبت به ثبت برند تجاری آلتک AL.TECH. بنظور توزیع انواع سرسیلندر خودرو تولید داخل به بازار قطعات یدکی اقدام نموده است پس از گذشت قریب به ده سال از شروع فعالیت رسمی بازرگانی دینا پارت در عرضه تهیه و توزیع قطعات یدکی خودرو، این شرکت با اخذ نمایندگی انحصاری توزیع محصولات شرکت یوفو الکترونیک ایران تحت برند UFO جهت توزیع انواع رله جات خودرو ، شرکت راستی کار البرز تولید کننده انواع تسمه های خودرو تحت برند Dongil و شرکت کارتک سیستم در ضمینه تولید انواع بوش پیستون خودرو سواری در عمل به گروه بازرگانی دینا پارت تغییر نام داده و بر اساس اهداف اولیه و سیاست اجرائی گروه در جهت ارائه قطعات یدکی با کیفیت در بازار خدمات پس از فروش و جلب رضایت مصرف کننده نهائی ارائه خدمات می نماید. گروه بازرگانی دینا پارت در اسفند ماه ۹۲ موفق به اخذ گواهی نامه ISO 9001:2008 از شرکت IMQ ایتالیا گردید .

۲.چه کالایی را از اینترنت بخریم؟ راهنمایی پلیس فتا

کالائی را که در حال خرید آن هستید، بشناسید. ● یک نسخه نهایی از شرایط و ویژگی های محصول را که فروشنده تهیه کرده است، را به دقت مطالعه کنید حتی اگر این کار برای شما خسته کننده و ملال آور باشد. ● شرایط و ویژگی ها را به دقت بررسی کنید. اگر شما از محصول راضی نیستید، آیا می توانید آن را برگردانده و پول خود را دریافت کنید؟ هر نوع اطلاعات ثبت شده که مربوط به این معامله است و شامل تمامی نامه های الکترونیک ارسالی به فروشنده و دریافتی از فروشنده است، را ذخیره کرده و از آنها پرینت بگیرید.

۳. آیا کلیه قطعات ضمانت دارند؟

بله تمام قطعات دارای ضمانت اصالت و سلامت هستند. کلیه قطعات دیناپارت توسط شرکت دیناپارت ضمانت نامه دارند. قطعات یوپاکو و آذین فولاد نیاز توسط شرکت آنها ضمانت می شود و برای بهره مندی از آنها باید به شرکت آنها ارسال شود. لذا لطفا فاکتور خرید را نگه دارید و فاکتور نصب یا تعویض از مکانیکی بگیرید. در محدوده شمال استان فارس کلیه اجناس معیوب یا خراب شده (در بازه ضمانت) را می توانید تحویل دفتر مرکزی ستاره اعتماد فارسیان بدهید و مطابق ضوابط قطعه جایگزین بگیرید.

۴. نحوه ارتباط با شرکت در صورت رخ دادن اشکال یا نقصی در سامانه فروشگاهی چه کارباید کرد؟

بدون هیچگونه نگرانی، با دفتر شرکت یا تلفن های همراه (تماس تلفنی یا سروش و واتس اپ) یا از طریق صفحه تماس با ما مشکل را پیگیری کنید. درصورت اشکال یا نیاز به استرداد پول پرداختی برابر مقررات بانک مرکزی این کار در مدت زمان کوتاه انجام می شود و حداکثر ۴۸ ساعته اتوماتیک به حساب مشتری برمی گردد.

۵. میزان تخفیف در خرید چقدر است؟

در راستای کاهش فشار اقتصادی بر مصرف کنندگان، کلیه قطعات مستقیما از شرکت های تولید کننده یا توزیع کننده خریداری شده و قیمت اعلامی حداقل است. ولیکن خریداران عمده نظیر فروشندگان لوازم یدکی برای دریافت کد تخفیف با نمایندگان شرکت تماس بگیرند. همچنین در مناسبتهای مختلف تخفیف های عمومی یا برای مشاغل خاص نظیر فرهنگیان، اعضای هیات علمی و نظامیان و کارکنان نهادها و سازمان های مختلف در نظر گرفته می شود. برای بهره مندی از این تخفیف ها در سایت عضو شوید و برای ما پیام بفرستید

۶. خرید سازمانی هم دارید؟

بله، شما می توانید با همکارانتان در محل کار در خواست خرید مشترک بدهید و لیست خود را برای ما ارسال کنید و از حداقل تخفیف ۱۰ درصدی برای مجموع خرید( حتما بیش از ۱۵ میلیون ریال باشد) و ارسال رایگان بهره مند شوید.

۶. درگاه پرداخت اینترنتی؟

با توجه به ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی این درگاه از شرکت های مورد تایید بانک مرکزی و سامانه شاپرک(https://shaparak.ir) برای ارتباط امن استفاده می شود. در حال حاضر شرکت زیبال این سرویس را به ستاره اعتماد فارسیان ارایه می کند.

خبرنامه و دریافت به روز رسانی

ثبت نام در خبرنامه ما برای دریافت به روز رسانی